Wednesday, March 18, 2015

PINOY - BORACAY 2015 - PART 4 (WHITE BEACH)

BORACAY MAP 
Hari esoknya aku memang takde aktiviti.Aku pun tak plan nak buat apa lagi.Tapi yang aku tahu aku nak ronda white beach.Nanti dekat white beach boleh aku usha usha aktiviti yang ada.

Pagi tu aku bangun awal feeling nak tengok sunrise,tapi errmmm pagi tu mendung sebab malam tadi hujan.Makan hasrat nak tengok sunrise terpaksa dilupakan.

Dalam jam 10 pagi aku menapak keluar ke white beach.Aku lalu je ikut D'mall dan seperti di war warkan seantero alam white sangat cantik

So aku decide nak jalan saje dari hujung ke hujung tengok apa yang ada.Memula aku start dari boat station 2 ke Boat station 1

Meh ikut aku usha pantai sambil cuci mata n minda

6 comments:

  1. kombinasi colour yg cantik..pasir pantai yg putih bersih dan langit yg biru, air laut yg menghijau..CANTIK!!!...tak jumpa langit biru kat msia nih

    mcm panas je cuaca jam 10 nih..sis JM ni sensitif dgn panas..sekejap je sunburn huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat pantai memang panas pun.Hangus kulit CC.Tapi jalan bawah pokok kelapa tak panas mana pun

      Delete
  2. oh lawo sungguh.... mung gi puka beach dop?

    ReplyDelete

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...