Sunday, February 23, 2014

AIR ASIA PROMOTION

Salam

Lamanya aku tak menulis.Tetiba angin pagi ini buat aku terasa rajin pula nak tulis sepatah dua perkataan.Sempena Air Asia buat promotion untuk tahun 2014 aku dengan rajin mencari HARGA MAMPU TERBANG.Disebabkan suka sangat menonton rancangan KE KOREA KE KITA sejak dua menjak ini buatkan aku begitu teruja nak teroka Kota Korea.Harga aku yang aku survey ini adalah waktu WINTER TIME.Pada aku harga ini memang tersangat murah.Kalau orang lain boleh dapat lagi murah itu aku tak tau la.Harga ini tidak termasuk Insurance,luggage,makanan ok.Kalau include semua tu aku rasa masih murah.So apa lagi kita BOOKING LAHHHHH

HARGA TIKET PERGI BALIK MURAH KAN!!!

2 comments:

  1. Cik cerita, jm akan korea jgk thn ni juga bln nov tp maybe time jm balik baru cik cerita sampai berselisih kita nanti :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah wah JM korea lagi lepas ni boleh #KEKOREAKEKITA tapi saya tak jadi pergi la JM

      Delete

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...