Sunday, January 19, 2014

SIGMAL GROUP ANNUAL DINNER 2013



HELLO

04/01/2014 - SIGMAL GROUP ANNUAL DINNER

Cepatnya masa berlalu.Baru lagi aku rasa aku pergi annual dinner 2012.


Committe:Hasliza,MsTeh,MsOon,MsYap,Christina,Martin,MsLong,Siti,Ima,Fariz,Jason,May,Fariz

Tempat:D'Fong Restaurant,Wisma TA,Petaling Jaya

Theme: 1 Malaysia

Sepanjang 2 tahun aku menjadi "SIGMALCREW"  ini annual dinner ke-3 aku attend.Ini tahun ke-2 aku jadi committe member.Tahun lalu tugas aku sambut tetamu tapi tahun ini aku ajdi MC.Berdebar habis sebab ini kali pertama aku jadi MC sepanjang hidup aku.Disebabkan thema tahun ini 1 Malaysia maka 3 orang MC dari 3 bangsa berbeza telah dipilih.Walau dibuat di Restoran bukan Islam tapi company dah sediakan Muslim food untuk muslim staff.Sila layan serba sikit pic dibawah.Nak tulis panjang takde idea.

photo with Sigmal "GM"

"YOYO" show by site man.

photo with QS
"YOYO" Man
comitte member take photo with Sigmal "Lady Boss" Madam Chen Moy Lin (Black Dress).So adore with her coz she very preety lady.
karok session by Sigmal "project Director"
photo with sexy lady "May"
Love Jason
short ucapan by Sigmal top Managament

photo session with comitte member



-----------------------END OF MAJLIS-----------------------







No comments:

Post a Comment

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...