Friday, November 21, 2014

Autum Trip Japan 2014 - Takayama - Japan

TAKAYAMA

how to getting Takayama From Nagoya Station

hyperdia.com - COVER BY JY PASS

Perjalanan ke Takayama cover by JR pass - JR LINE

Aku noda JR part starting 4/11/14 - 10/11/14 (7 days)

Pekan Takayama ni sunyi.Waktu aku sampai JR Takayama station dalam kul 8.

Hotel J-hopper tak jauh dari station JR Takayama,jalan kaki dalam 5 minit sampai.Tapi masa tu aku tanya orang juga sebab takut salah.

Aku nampak sorang uncle ni aku tanya dia lepas tu dia bagi tahu suruh jalan terus.Aku dah ada di simpang yang yang betul.Uncle tu macam weng je banyak minum todi kot hahhaahha.

Jalan nak ke hostel tu sunyi takde orang mungkin sebab dah malam.Aku jalan laju laju.Nampak sign terus rasa lega.

Sampai check in terus.Lepas tu aku makan sebab lapar dan takde tenaga.Aku makan maggie cup je.

ESOKNYA ...........................................................................................................................................

Takayama waktu siang pun aku rasa macam sunyi.Kereta yang lalu tak banyak.Tapi pekan ni bersih.Susah aku nak nampak sampah kat Jepun ni

Pic yang aku sempat snap - Pekan Takayama


KEDAI 
JALAN RAYA DAN KERETA - ada nampak sampah takde kan ???
JALAN TERUS KE OLD PRIVATE HOUSE
SIMPANG
CAFE
DAUN MERAH
HOTEL LAIN YANG ADA DI TAKAYAMA 
POKOK
SEJUK

No comments:

Post a Comment

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...