Saturday, May 11, 2013

Part 4 USS

Shopping Time

Kat USS ni banyak disediakan kedai kedai untuk korang beli apa saja sourvenir. Setiap zone yang korang pergi akan ada kedai jual gift. dont worry  apa yang penting sediakan duit yang secukupnya. Saya cuma shopping kat USS Store je yang letaknya tak jauh dari pintu masuk utama USS.Kami tak cukup masa untuk shopping semua kedai yang ada kat dalam tu.

Time pergi ni tukaran SGD kat malaysia pada saya agak mahal.              
                      1SGD = RM2.46

Pulang Tanah Melayu saya jual SDG pun diorang beli sangat rendah. saya kerugian hampir RM0.50
                
                      1SGD = RM2.00
                                                       
Sebagai kenangan pergi USS FM wajid saya beli. Semua comel n cantik.rambang mata nak pilih. Yang dibawah itu untuk kawan kawan saya.Harga FM ni lebih Kurang SD6.Pada yang suka collect FM ni sila stanby duit banyak banyak. 

Kat USS ni saya ada cuma SGD250 saje. Balik Tanah Melayu ada lagi duit balance.Bila convert duit RM kira banyak lagi.Maybe nextime pergi baru saya shopping sakan.

FM yang sangat comel
Yang ini untuk rakan - rakan. Tapi beli tak cukup lupa lagi ada sorang kawan. selalu macam tu sebab dia selalu tertinggal dalam list saya
Tempat kami habiskan duit

No comments:

Post a Comment

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...