Saturday, May 11, 2013

Part 5 USS


ByE ByE USS


Pic with my friend.sesi snap pic ala syok sendiri n gedik.hari sudah petang. kami mahu pulang ke Tanah Melayu@Malaysia. Kami penat dan habis tenaga.Kami mahu cas tenaga kat dalam bas nanti.

Jangan Lupa masuk HardRock Uss.Sayang Kami tak sempat masuk HardRock. Takpe next trip kami masuk.

Sebelum meneruskan perjalan ke KL kami sempat singgah JPO(Johor Premium Outlet)@ dalam bahasa pasar saya boleh cakap tempat shopping untuk orang banyak wang. Masa yg diberi lebih kurang 1jam.Tempat ni still under construction.Mungkin ada beberap phase yang belum siap dari pandangan saya.Sory saya tak sempat nak snap pic.

JPO ni ada food court dia sendiri. Tapi pada saya harganya sangat mahal. Makanannya tak sedap tak berbaloi dengan harga yang dibayar.So pada yang tak kisah boleh makan kat sini,Tapi pada yang mementingkan rasa dan harga saya nasihat elakkan.Find another kedai makan.Sebenarnya melawat JPO ini memang termasuk dalam itenary package yang aku ambik ni.Tomyam yang saya pesan harganya RM13.90 rasanya sangat menyedihkan. Say makan cuma beberapa sudu sahaja. MEMBAZIR

Aku rasa pada yang duduk kat KL tu tak payah pergi pun takpe pada aku Pavilion yang dekat Bukit Bintang tu lagi best. Koleksi pun uptodate.Sekadar pergi melawat n snap pic kat situ boleh la.


Selepas itu kami semua teruskan perjalanan pulang ke KL.Sepanjang jalan saya tidur tak ingat dunia, tambahan pula kepala saya sakit perut saya pedih sebab tak makan.Kami sampai KL jam 12.00 mlm.

So sekian Sahaja cerita saya.

Julie Andrews ntah siapa  dia n. Tapi snap je dah ada kat lantai kali lima
Ernest Borgnine sama saja nampak n snap

No comments:

Post a Comment

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...