Tuesday, December 9, 2014

JAPAN - TOKYO - IKEBUKURO

7/11/2014 - JUMAAT

Balik dari Hitachi Seaside Park aku jalan jalan kat Ueno station jap.Tengok tengok apa ada.Aku jumpa

SUKA
Masuk tengok je tak beli apa pun.Aku bukan pengumpul tegar tapi suka je makan kat sini bila kat KL

HardRock letaknya bahagian bawah.Tersorok sikit.

JEMPUT MAKAN
Aku malas nak pergi lain tempat dekat ueno ni,sebab aku nak pergi lagi 1 tempat yang hots n spicy.Kalau musim bunga mungkin aku akan gigih redah Ueno park  sebab nak tengok sakuran.


Habis jalan dalam ueno station aku naik train pergi Ikebukoro.Saja nak jalan jalan.Kawasan ni banyak electronic store.Aku jalan jalan tak jauh pun dari JR station Ikebukuro.Nak pergi jauh jauh malas.
NAK MC-D
Masa jalan tu jumpa ni.Cium bau je.Nangis tengok ni

NAK NI
Aku rasa macam takde apa aku lepak depan JR Station Ikebukuro.Macam best lepak depan ni sebab boleh tengok orang.Sambil makan roti saki baki beli kat Lowson.

LEPAK SAMBIL MAKAN ROTI
IKEBUKURO TOWN

Dah puas lepak depan station aku pun gerak menuju destinasi seterusnya.

No comments:

Post a Comment

LAZY TRIP - CHINA - BEIJING - 3

Qianmen Street Kalau rajin baca je link aku letak ni https://www.tour-beijing.com/blog/beijing-travel/beijing-attractions-tips/qian...